.........................................Popular post..............................................

There was an error in this gadget

Thursday, 22 September 2011

Rancangan Dajjal Cina melagakan Islam Malaysia dan Islam Indonesia


Aku sempat merakam perbualan dgn rakan seusaha aku Ibnu Batoota yg belajar Alim di Madrasah Uloom Maulana Zakariyya South Africa sekarang. Beliau telah diberi takaza besar oleh Syura ulamak  utk keluar setahun di Indonesia bg membetulkan salah faham antara Indonesia dan Malaysia. Rupa-rupanya Golongan cina punya konspirasi utk menjahanamkan Islam di Nusantara (Indonesia dan Malaysia) Mereka akan melaga-lagakan Org Islam Indonesia dan Malaysia utk menguasai Nusantara. Tulisan di bawah adalah adalah rakaman perbualan yg sy copy paste ke dlm blog saya InsyaAllah




"Ada wakil mujahid dri indon yg buat permhonan khsus utk sy ke sana utk bg bayan khusus tentang malaysia indonesia...sekarang ni org cina tgh plan nk conquer msia,jd mereka sebarkn fitnah dan buat org indonesia dan msia begaduh supaya apabila ramai mlayu mati,org cina akn dpt poltik...byk lg lah,nanti kita jmpa,bleh sy bwk tuan skali utk baiat..."

"Mereka bercita2 nak conquer negara2 di nusantara, dan mreka perlu kuasai ekonomi, majoriti dan poltik...skrg saya terangkn plan mereka dlm eknomi, mereka bukak bisnes sbyk2nya dan bantu sesama mreka,mnybabkan bangsa slain mreka xdpt mju dlm bsnes sbb smua bsnes induk ada pd mreka,jd mreka dpt hrga modal lain,bgsa lain hrga lain,jd bila jual,brg2 mreka akn lbih murah sdkit bbnding hrga brg2 bgsa lain...nybabkn bgsa lain pny bsnes xmju n bankrup..bila bgsa lain xdpt mju dlm bsnes,jd mreka tpksa truskan hdup bgntug dgn kerja mkn gaji,yg keje ngn kjaan lain crita...yg kje dgn swasta,mjikan mreka majoritinya org cina...jd mreka bleh cntrol bgsa lain dgn eknomi sbb mreka boss n glongan bgsawan...jd bila mreka kaya,bgsa lain akn mskin,bila org kta mskin,org kta xmpu nk nafkahi ank2,mka tpksa rancang kluarga dgn hadkan jumlah ank..."


"Bila org kta tpksa hadkn jumlah ank sbb xmampu nk tgung krna kmiskinan,mka org mlayu akn tak btmbah n bkembang dgn baik...dlm msa yg sma,cina branak byk...mka lmbat laun,mlayu akn jd smkin skit,muslim smkin skit,cina kafir smkin byk yg manaakhrnya mlyu akn jd minoriti....cina akn jd majoriti...statistik skrg pun klu check,mlayu cuma tggal 60% drpd slruh rkyat msia atau mgkin lbih kurg...klu dlu ank org mlayu bbelas2,skrg ni cuma 2 3...bkn yg mskin je,yg kya2 pn mcm tu....mreka xmau kembg biakkn umat nabi...nyebabkn umat islam smkin skit n lemah...maka target mreka dlm kuasai ekonomi,"

1)hdup mewah
2)mngurangkan kturunan muslim
3)mrosakkan akhlak2 muslim sbb dsebabkn ksmpitan hdup mreka tpaksa mrompak,mcuri dll...
4)bila muslim mskin,mka mudah para kristian murtadkn mreka..
5)muslim tdak mampu mbeli senjta sdgkn di rumah2 org cina hmpir smuanya ada pistol,tp xdtgkap polis sbb mreka bg mkan rasuah...


"Bila mreka bjya murtadkn rmai muslim,mka mlayu murtad n mlayu muslim akn bgaduh ssma sndri n akn mnybabkan bgsa mlayu smkin pupus dan pupus...dan akhirnya cina akn jd majoriti...kmudian mreka jual dadah n sebarkan video2 lucah di kdai2 hp mbuatkn akhlak ank2 muda hncur,jd bohsia,mat rempit dan smpah2 lain...cuba fkir,ada ke gejala2 ni blaku pd bangsa mreka?knpa tak ada mat rempit di klangan org cina?target mreka satu,iaitu mreka mahu ank2 muda mlayu jd smpah msyarakat,nti pd gnerasi akn dtg,tak ada lg org mlayu yg layak mmgang tmpuk pmrintahan...jd pd wktu itulah politik tpksa diambil alih oleh org cina sbb smua mlayu yg bdoh2 ni dah jd sampah msyarakat....mka plan mreka ialah mngurangkan bgsa mlayu,dgn buatkn mreka murtad n bnuh sma sndri,kurgkan pmbiakan sbb mskin dan mlayu2 yg baki plak,smuanya jd sampah2 msyarakat...mka mlayu akn jd bgsa paling xguna xlama lg mnybabkan rakyat akn bgkit n jtuhkan mlayu n poltik diambil cina n mlysia djdikan ngra komunis..."

"Dan plan mreka xhbis di situ,mreka bkn nk hncurkan mlayu mlysia je,tp mreka nk hncurkn mlayu2 indo n hncurkan trus agma islam n jdkan kristian sbg agma rsmi nusantara,vatican cty tlah kluarkan byk dana utk murtadkn nusantara,yg tu nti sy crita..yg tu bab lain....skrg bkenaan indo n malay,mjorti bgsawan di msia ialah org cina,jd mreka ambil byk pkerja dri indo sdgkn bleh je mreka ambik pkerja2 dri china,kt sna lg rmai yg nganggur,jd knpa mreka plih indo?mreka sbnrnya mngatur plan hebat utk hncurkn msia n indo khsusnya n islam umumnya,mreka sngja ambil pkerja indo n mreka seksa org2 indon ni....mreka dpksa mkan babi,pkai sluar pndek,dpkul,ddera ,dstrika di bdan n muka,pendek kta mreka diseksa n dibrainwash bhwa 'org mlysia jahat'...jd bla mreka blik ke tnah air,fmly mreka tgk kdaan mreka yg pnuh dgn cdera n lain2,mangsa2 akn jwb..'org2 malaysia yg buat',jd msyrakat di indo akn mnympan dendam yg kuat pd org2 malaysia yg mreka tfsirkan sbg org melayu...sma mcm kta,bila kta sbut org indonesia,scra automatik kta pkir org indon,kta xtpkir pun org2 cina atau india yg tggal di sna?jd sma jga mcm kt indon,bla dsbut org mlysia,jd dlm fkran mreka adalah org mlayu...jd kbncian mreka pd org mlayu mbuak2....dan kristian tlah ambil ksmptan ni dgn mbuat byk web site yg menghina org2 mlayu mlysia,bla org msia nmpk,mreka bdebat n bgaduh dlm intrnet....kt mana2 pn web pn mreka akn bgaduh.....
Jd org2 indo disuntik kbncian yg amat pd org2 mlayu...smpaikan pd tahun2 lpas,embasy msia dbaling dgn taik,bendera msia dibakar dan rsuhan dmi rsuhan blaku utk mhapuskan mlayu....jd org2 cina di mlysia cuma perlu tggu umat2 mlayu disembelih umat2 indo dan umat2 mlayu plak akn tpksa bgkit perang dgn indo yg mana akhirnya msyrkat muslim musnah...mjadi minoriti...kmudian ksempatan ni akn diambil oleh org2 kristian jugak,mreka nmpk umat islam indo sbuk nk bgaduh dgn muslim mlayu mka mreka mula sembelih org2 islam di ambon...spt yg blaku skarang....
Jd islam di nusantara akn hncur dgn plan2 dajal mreka....dlm msa yg sma,umat islam msih blum sdar hal ni sbb dilalaikan oleh yahudi dgn hburan,praduan, fb,movie,musik dll....dlm poltik plak,mreka buat pas gaduh dgn umno dan mcm2 lg lah yg mana akhrnya umat islam akn hncur....
Jd ada bbrapa siri msyuarat tlah blaku antra wakil mujahidin,wakil jmaah taliban,wakil jmaah tabligh,wakil dri jemaah ikhwan muslimin,jmaah naqshabandi,jmaah pas,jmaah chisty dan bbrapa lg yg sy xboleh sbut yg mna mbincangkan hal ni....jd wakil dri indon buat pmohonan khusus pd sy mtk sy dtg ke indo dan jelaskan pd msyrkat hal sebenar skaligus mendamaikan dan mbetulkan slh fhm antra melayu n indo.....jd mreka mtk sy kluar staun di indo n cover smua tempat n nyatakan msuh org2 indo bkn mlayu islam,tp msuh sbnar mreka tu org kafir cina,hindu n kristian......."

"Itu takaza yg ulama2 dan jemaah syura brikan pd sy mmandangkan sy ni org nusantara,jd btgjwb slamatkan nusantara...sdgkn sblum ni kmi byk tmpukan kes di palestin,afghan,pkistan,slatan thai,china....tp skrg takaza khusus tlah dberikan pd sy,jd nti insyallah klu sy blum dbnuh,sy akn blik ke msia n kmpulkan karkun2 n smpaikan bbrapa amanat pnting yg dberi oleh ulama2 kita...karkun2 perlu tmbh korban sbb smua plan ni akn dhncurkan dgn iman n amal...jd usaha msjid perlu dlakukan....nb bsbda brgsiapa takutkan allah,mka slruh makhluk akn takut pd nya...hari ni muslim dsembelih di mana2,org2 kafir xtakut pd muslim lgsug,sbb muslim lgsug xtakut pd allah,masjid2 ksong,ank2 dbiarkan bcmpur laki pmpuan,yg prmpuan dibiarkan bkeliaran luar rumah,zina dbiarkan dan mcm2 lg mungkar2 yg muslim buat,nyebabkan allah lepaskan anjing2 kafir meratah umat islam dan allah xpdulikan umat islam sb umat islam xpnah pdulikan allah!"

"Sapa nk bca pun aku xkisah la..aku pduli apa,pkara haq ni perlu dsampaikan pd stiap muslim,jd sapa2 yg allah bg taufik n hdayah lpas bca ni,tlog smpaikan pd org2 indo yg lain bhwasanya kita dipermainkan bangsa2 kafir...mreka mbuat kita bperang,dan kdua2nya ke nraka sbb nb bsbda 2 muslim bgaduh,sorg bnuh yg lg stu,2 2 msuk nraka....jd krugian ptma yg kta akn dpt ialah,kdua2nya akn msuk nraka...krugian kdua nya,tnah air ni akn diambil org2 kafir yg xknal allah...jd ktakan pd mreka yg malay indo xbleh bgaduh tp kna bsatu...pas ngn umno pun kna stop bgaduh n bsatu...."




Demikianlah perbualan kami, beliau tidak suruh kita angkat senjata bunuh org2 cina, sebaliknya kita kena sebarkan benda ini supaya salah faham antara org2 islam Malaysia dan Indonesia dpt diperbetulkan. Dlm masa yg sama, 5 amal masjid mesti dihidupkan supaya bantuan Allah tiba. Iman diasah dgn dakwah Illallah supaya apabila takaza perang smpi kpd kita, senjata Iman dan amal menjadi senjata utama. Kesimpulannya tak kira kita Pas, Umno, Tabligh, Ikhwan Muslimin,tarekat, Org Malaysia, org Indonesia mesti henti berbalah. Org2 cina dan kristian sedang ketawakan kita dan menunggu masa utk menjahanamkan kita lalu menguasai seluruh pelusuk nusantara ini. Sahabat saya, Ibnu Batoota sempat berpesan “Org2 Islam tidak menyerang tetapi apabila diserang mereka akan menghancurkan” insyaAllah..



2 comments:

  1. jgn tutup blog ini... masih ramai yang punyai hak tuk membacanya...

    ReplyDelete
  2. Insyaallah tuan.. Kami xramai.. Tp kami ada. Kami sentiasa menyokong sesama kita. Kita sama2 usaha ke arah jalan penyatuan. Sbb at last yg satukan hati2 melayu nusantara di akhir zaman nanti.. Tetap Allah S.W.T.. Yg penting usaha.. Sbb Melayu diamanahkn jg agama Islam di nusantara. Kita pegang amanah tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...